Mind.ua звинуватили в накрутці аудиторії телеграм-каналу. Головред вважає це атакою на видання (ОНОВЛЕНО)

Mind.ua звинуватили в накрутці аудиторії телеграм-каналу. Головред вважає це атакою на видання (ОНОВЛЕНО)

14:29,
9 Листопада 2020
18716

Mind.ua звинуватили в накрутці аудиторії телеграм-каналу. Головред вважає це атакою на видання (ОНОВЛЕНО)

14:29,
9 Листопада 2020
18716
Mind.ua звинуватили в накрутці аудиторії телеграм-каналу. Головред вважає це атакою на видання (ОНОВЛЕНО)
Mind.ua звинуватили в накрутці аудиторії телеграм-каналу. Головред вважає це атакою на видання (ОНОВЛЕНО)
Автори:
Ботів у другорядний телеграм-канал Mind.live нагнали нечисті на руку маркетологи.

Сервіс аналітики телеграм-каналів Telegram Analytics позначив канал Mind.live як «канал, запідозрений у використанні методів нечесного просування» і видалив його з рейтингу «Новини і ЗМІ» в українському сегменті. За словами Євгена Шпитка, співвласника й головного редактора онлайн-видання Mind.ua, якому належить канал, позначка з’явилась «після атаки на видання і масових скарг на канал». А інформацію про накрутку почали поширювати медіа, аби «дискредитувати значення роботи і розслідувань видання». 

 «Mind.live не є основним телеграм-каналом видання, основний цей, — прокоментував «Детектору медіа» Євген Шпитько. — В якийсь момент ми вирішили сфокусуватись на розвитку телеграм-каналу і як експеримент найняли маркетинг-команду, яка мала закуповувати “рекомендації канал”» та банери для просування. У підсумку вони нагнали ботів. Коли ми звернули на це увагу, то розірвали стосунки, і почали чистити (на жаль це не так швидко, адже в ручну можна побачити лише 500 останніх)». За його словами, жодних скарг від рекламодавців на фіктивну аудиторію каналу Mind.ua не отримував. «Адже ми нікому не продавали аудиторію ботів. Наша бізнес-модель взагалі напряму не пов’язана з трафіком, ми не купуємо и не нагоняємо його. Ми продаємо створення аналітики, контенту. Використовуємо лише органічні методи просування нашого продукту, іноді рекламу в фейсбуку», — сказав він. Головний редактор припустив, що намагання дискредитувати видання можуть бути пов’язані з позовом проти Mind.ua та Любові Величко.

Зараз канал має 34 тисячі підписників, Про накрутки та ботів у цьому каналі писали видання from-ua та MMR. Автори цих новин стверджують, що від накруток постражали (вочевидь — заплативши за рекламу, яка не дійшла до аудиторії) десятки компаній. Також вони нагадують про історію з перейменуванням сторінок Forbes Ukraine на Mind.ua, описану «Лігою» у 2017 році.

Онлайн-видання Mind.ua було створене 2017 року колишньою командою українського Forbes, яка припинила співпрацю з «Українським медіахолдингом» Сергія Курченка.

Фото: Mind.Live

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду