«Главком» зманіпулював словами Анрі Леві про Зеленського як «покаяння для України»

«Главком» зманіпулював словами Анрі Леві про Зеленського як «покаяння для України»

15:40,
8 Квітня 2019
3189

«Главком» зманіпулював словами Анрі Леві про Зеленського як «покаяння для України»

15:40,
8 Квітня 2019
3189
«Главком» зманіпулював словами Анрі Леві про Зеленського як «покаяння для України»
«Главком» зманіпулював словами Анрі Леві про Зеленського як «покаяння для України»
Автори:
Видання «Главком» та «Високий замок» вирвали з контексту слова французького письменника та публіциста Бернара-Анрі Леві.

4 квітня у виданні Le Point вийшла колонка Бернара-Анрі Леві, де він описав свої враження від зустрічі із кандидатом на пост президента України Володимиром Зеленським.

У матеріалі є абзац про єврейське коріння Зеленського: «Його юдаїзм. Адже все ж таки це екстраординарно, що тепер ймовірний наступний президент країни голокосту і Бабиного Яру є євреєм. Він виходець із родини вцілілих євреїв із Кривого Рогу, що на Дніпропетровщині, цій землі погромів. Чи не є це дитя постмодерну новим підтвердженням дезактивації вірусу антисемітизму, про що я говорив з часів Майдану? Чи не стане його обрання колективним покаянням України за Махна і Степана Бандеру? Сам він, зрештою, формальний: «Той факт, що я єврей, стоїть на 20-му місці в довгому списку моєї характеристики…».

 Скриншот. Джерело: Le Point

6 квітня у виданні «Главком» вийшла новина із заголовком «Французький філософ: Обрання Зеленського – це покаяння України за Махна та Степана Бандеру». У ліді: «Обрання єврея президентом «країни Голокосту і Бабиного Яру – це символічно». Хоча про «символічність» в першоджерелі немає ні слова.

Аналогічно цитата подається і в тілі новини: «Французький філософ, письменник і політичний журналіст Бернар-Анрі Леві вважає, що обрання президентом України, держави голокосту і Бабиного Яру — Володимира Зеленського, вихідця з уцілілих євреїв Дніпропетровщини — буде «свого роду покаянням України Махна та Степана Бандери».

Теза французького письменника виданням «Главком» тричі переказується як ствердження, хоча в першоджерелі — це риторичне запитання

Новину з «Главкома» також передруковало видання «Високий замок».

Раніше «Главком» був серед видань, які поширили фейк про російського правовласника відео Зеленського. Також це ЗМІ передрукувало неправдиву інформацію про смерть тигриці Тимошенко.

image.zn.ua
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду