Один з керівників Одеського припортового заводу подав до суду на канал NewsOne

Один з керівників Одеського припортового заводу подав до суду на канал NewsOne

11:37,
21 Грудня 2015
1095

Один з керівників Одеського припортового заводу подав до суду на канал NewsOne

11:37,
21 Грудня 2015
1095
Один з керівників Одеського припортового заводу подав до суду на канал NewsOne
Один з керівників Одеського припортового заводу подав до суду на канал NewsOne
Автори:
Перший заступник директора Одеського припортового заводу (ОПЗ) Микола Щуриков подав до суду на главу Одеської обласної держадміністрації (ОДА) Міхеїла Саакашвілі і телеканал NewsOne, в ефірі якого очільник ОДА звинуватив керівництво заводу у корупції.

Про це канал NewsOne повідомив у своєму випуску новин.

За інформацією телеканалу, Микола Щуриков подав до суду після ефіру з головою Одеської ОДА Міхаїлом Саакашвілі 21 листопада 2015 року. Голова Одеської ОДА, зокрема, повідомив: «…той самий Перелома став головою ОПЗ. Потім цей Перелома призначив людину, яка просто хлопчик на побігеньках у Маритиненка – якийсь Шнурков чи Шнуриков, який нічого не значить, абсолютно підставна особа. І тут підписується контракт, який приносить збиток економіці України на 90 млн».

18 грудня Подільський районний суд Києва розпочав розгляд справи, в якій фігурує телеканал NewsOne і  компанія Google через те, що на відеохостингу YouTube був також розміщений сюжет за участі Міхеїла Саакашвілі. Наступне засідання суду відбудеться 2 лютого. 

«Варто зазначити, що наш телеканал фігурує як відповідач номер один, компанія Google – відповідач номер два, а Міхеїл Саакашвілі – відповідач номер три. Позивач звинувачує телеканал у розповсюдженні інформації, тобто у безпосередньо притаманній ТБ функції», – сказала юрист каналу Тетяна Туголукова.

Як повідомляє УНН, телеканал NewsOne готує заперечення проти позову, оскільки не є належним відповідачем у справі. «NewsOne звинувачують у розповсюдженні інформації, тобто у виконані професійних обов’язків журналістів. Канал виступає першим відповідачем, другим є компанія Google, а вже потім Міхеіл Саакашвілі. Інтерв’ю транслювалось у прямому ефірі, без попереднього узгодження питань зі спікером. Тому канал не є відповідальним за слова Міхеїла Саакашвілі, що прозвучали у прямому ефірі. А отже, не повинен відповідати по пред’явленому до нього у суді позову», — наголосили на телеканалі.

Канал NewsOne також повідомляє про плани проведення марафону, присвяченого проблемам діяльності Одеського припортового заводу. «Телеканал здивований, що його за безпосередню діяльність було залучено до справи в якості відповідача і, у свою чергу, розпочинає підготовку до великого марафону, присвяченого роботі Одеського припортового заводу», — повідомили в NewsOne.

Нагадаємо, 14 грудня Подільський районний суд міста Києва задовольнив позов бізнесмена, власника каналу «1+1» Ігоря Коломойського до Одеської обласної державної адміністрації (ОДА), голови Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі та каналу «1+1» щодо визнання недостовірною інформації, яку очільник Одеської ОДА розповсюдив в ефірі телеканалу.

Суд розглянув позовні вимоги Ігоря Коломойського про захист честі гідності та ділової репутації до ТОВ «Телекомпанія «Студія "1+1"», Одеської ОДА та голови Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі в якості третьої особи і вирішив визнати недостовірною та такою, що не відповідає дійсності, а також порочить честь, гідність та ділову репутацію Ігоря Коломойського інформацію, поширену 19 липня 2015 року у програмі «ТСН.Тиждень в ефірі телеканалу «1+1» головою Одеської обласної адміністрації Міхеїлом  Саакашвілі.

 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Фото: скрін з відео NewsOne
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду