Російський телеканал «Дождь» попросив пробачення за некоректне опитування про блокадний Ленінград

facebook.com/tvrain

Редактор зазначив, що опитування багато хто неправильно зрозумів. «Ми вирішили його видалити та попросити пробачення у тих, хто вважав його образливим», – пояснив Клішин.

Запитання з’явилося на сайті tvrain.ru учора, 26 января. Його також продублювали в офіційному твіттер-аккаунті видання.

Аудиторія активно відреагувала на це опитування. Багато інтернет-користувачів назвали його провокаційним.

Звернув на нього увагу і міністр культури Росії Володимир Мединський. Коментуючи твіттер-повідомлення радіоведучого Армена Гаспаряна, він написав про редакторів сайту «Дождь»: «Це не люди».

Покритикували опитування і депутати парламенту. Зокрема, представниця фракції «Єдина Росія» заявила, що опитування «Дождя» є прямою образою священної пам’яті про війну.  На її думку, такі дії треба оцінювати як злочин реабілітації нацизму.

Запитання щодо можливого порятунку жителів Ленінграда з’явилося програмі «Дилетанти». Це спільний проект телеканалу та історичного журналу «Дилетант». Вчорашній випуск був присвячений 70 річниці зняття блокади Ленінграда. Під час ефіру ведучі, зокрема, підняли запитання про те, чи була можливість урятувати жителів і яким чином це можна було зробити.

comments powered by Disqus