Російські ЗМІ помилково назвали річку Упа «забороненою організацією»

річка УПА в Тульській області

Російський сайт «Газета.ру» назвав річку Упа, що протікає у Тульській області, «забороненою в Росії організацією». На це звернув увагу автор проекту «Архитектурные излишества» Павло Гнілорибов, передає Tjournal.

Павло припустив, що це доповнення автоматично ставить бот через омонімічність (слова, що пишуться однаково, але мають різне значенняРед.) назви річки зі скороченням УПА (Українська повстанська армія).

Помилка сталася у колонці про те, як глави міст і регіонів використовують проекти благоустрою громадських просторів на виборах. Абзац про річку пізніше виправили.

Колишній співробітник «Газети.ру» підтвердив TJ, що як мінімум з 2018 року примітки про заборонені в Росії організації додавалися в тексти автоматично.

У частині матеріалів, які згадують справжню УПА, робот додає цю позначку кілька разів.

У матеріалах «Дней.Ру» і «Політексперта» назва тульської річки супроводжується аналогічними посиланнями. Видання помітило, що вони зустрічаються навіть у текстах 2010 року (офіційно УПА в Росії визнали екстремістською у 2014 році).

Закон «Про засоби масової інформації» Росії зобов'язує їхнім ЗМІ згадувати організації з так званого «екстремістського» списку Мін'юсту РФ тільки з вказівкою на те, що ці організації ліквідовані або що їх діяльність заборонена.

Нагадаємо, раніше «Детектор Медіа» писав, що у соцмережах поширюють не ті фото з пожеж у Сибіру.

comments powered by Disqus