Російська пропагандистка з RT розповідала про медіаграмотність у Швеції

Vesti.Ru

Як зазначається на сайті ЮНЕСКО, конференція з питань медіа та інформаційної грамотності та міжкультурного діалогу (MILID) відбувалася 24-25 вересня у шведському Гетеборзі.

Організатори заходу - ЮНЕСКО та Альянс цивілізацій (UNAOC). Анна Белкіна, яку запросили як доповідача, працює заступником головного редактора RT, де відповідає за формування та виконання зовнішньої комунікаційної стратегії організації.

Окрім представниці RT, на захід також запрошений російський журналіст, голова Комісії Громадської палати РФ з розвитку інформаційного співтовариства, ЗМІ та масових комунікацій Олександр Малькевич. Однак, за інформацією однієї з учасниць, участі в панельній дискусії він не брав.

Зазначимо, що російське видання Russia Today є платформою, яка дуже часто поширює дезінформацію проти України.

«Детектор медіа» раніше писав, що у Великій Британії медіарегулятор Ofcom оштрафував RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів (близько 6 млн грн) за серйозні порушення правил неупередженості в семи випусках новин і програмах про поточні події.

У липні цього року Міністерство закордонних справ Великої Британії не акредитувало російські телекомпанії RT і Sputnik на глобальну конференцію зі свободи ЗМІ в Лондоні через їх «активну роль у поширенні дезінформації».

Більш детально про методи їх пропаганди описується у дослідженні Центру аналізу, прогнозування та стратегії (CAPS), який працює при Міністерстві Європи та закордонних справ Франції, а також Інституту стратегічних досліджень (IRSEM) — дослідницької установи французького Міністерства збройних сил.

Про те, як RT та Sputnik використовують новини з метою пропаганди, йдеться також у британському дослідженні від Kings College.

Ми також писали про те, як російські ЗМІ, в тому числі й Russia Today, поширюють ультраправі ідеї в Європі.

Під час виборів у США, як йдеться у доповіді американських спецслужб про висновки щодо втручання Росії у вибори, RT (Russia Today) та Sputnik активно поширювали меседжі російського уряду, спрямовані на дискредитацію Гілларі Клінтон та підтримку Дональда Трампа.

У 2016 році російський телеканал RT спотворив текст доповіді у справі MH17, де йшлося про причетність Росії до збиття літака.

comments powered by Disqus