Більшу частину негативних новин про Росію у британських ЗМІ написав один журналіст — «Медуза»

Більшу частину негативних новин про Росію у британських ЗМІ написав один журналіст — «Медуза»

14:22,
23 Жовтня 2019
2405

Більшу частину негативних новин про Росію у британських ЗМІ написав один журналіст — «Медуза»

14:22,
23 Жовтня 2019
2405
Більшу частину негативних новин про Росію у британських ЗМІ написав один журналіст — «Медуза»
Більшу частину негативних новин про Росію у британських ЗМІ написав один журналіст — «Медуза»
Автори:
Лідером за кількістю публікацій про Росію серед закордонних ЗМІ стала Великобританія. У доповіді державного інформагентства «Россия сегодня» зазначається, що британські ЗМІ написали близько третини від загальної кількості публікацій іноземних ЗМІ. Майже 40 % з них у негативному контексті.

Як пише російське видання «Медуза», абсолютним рекордсменом за кількістю публікацій про Росію серед всіх зарубіжних ЗМІ, що мають бюро або кореспондента в Москві, є британський журналіст Вільям (Уїлл) Стюарт (Will Stewart).

Тільки на британському сайті Daily Mail за перше півріччя 2019 роки за його підписом вийшло близько 220 заміток — по дві щодня.

Загалом же, як стверджує «Медуза», Стюарт пише в десятки ЗМІ: в його верифікованому профілі на сервісі журналістських резюме MuckRack.com вказані щонайменше 43 видання, від Великобританії до США і Австралії. На сайтах чотирьох провідних британських таблоїдів — The Sun, Daily Mail, Daily Mirror і Daily Express — опубліковано понад 600 заміток про Росію за підписом Вільяма Стюарта за період з 1 січня по 30 червня 2019 року. Ці матеріали складають понад 10% від усіх «вагомих публікацій про Росію».

У виданні підкреслюють, що це в кілька разів більше, ніж пише середньостатистичний іноземний репортер в Москві: наприклад, за підписом шеф-кореспондента московського бюро газети Daily Telegraph Алека Луна за той же період вийшло тільки 76 заміток.

При цьому сам Вільям Стюарт є непублічним журналістом, не має профілів у соцмережах та навіть номера телефону, лише електронну пошту.

«Жоден з опитаних «Медузою» кореспондентів, що працюють в Росії десятиліттями, не бачив його в обличчя і гадки не має, хто він такий. Відразу кілька співрозмовників «Медузи» припустили, що Стюарт — це збірний псевдонім. Інший співрозмовник припустив, що хтось із кореспондентів шанованих видань таким чином підробляє на стороні, продаючи «пекельні новини з Росії» в не дуже вимогливі таблоїди», — пише видання.

«Медуза» стверджує, що статті, які виходять під його ім'ям, це — результат праці не тільки його одного, а цілого колективу російських журналістів, що працюють в його агентстві East2West News. Саме серед його колишніх працівників знайшлися ті, хто знає Стюарта особисто. 

Журналісти видання написали Вільяму Стюарту листа, на який він відповів, що співпрацює з «висококласними журналістами-фрілансерами з Росії, країн колишнього Радянського Союзу та Східної Європи». 

Як повідомляв MediaSapiens, у березні цього року в Києві презентували результати британського дослідження щодо того, як російські пропагандистські видання RT та Sputnik висвітлювали справу отруєння Скрипалів, діяльність НАТО та загалом ситуацію у країнах Заходу.

 

Lanang Indonesia
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду