У Молдові оштрафували чотири телеканали, що ретранслюють російські новини

ntv.ru

Йдеться про канали «Prime TV», «TV 7», «РТР Молдова» і «РЕН-Молдова». Члени КРТР дійшли висновку, що у ретранслюючи російські новини про конфлікт в Україні, ці телеканали дискредитують український уряд, , повідомляє портал NOI.md.

«Більшість новин мають явний антиукраїнський характер і відображають винятково точку зору сепаратистів», - пояснюють представники КРТР своє рішення.

Вони також зазначають, що вказані телекомпанії дезінформують та маніпулюють громадською думкою за допомогою тексту та зображення.

За словами представників молдовського регулятора, в новинах оштрафованих каналів використовуються монтажні трюки, в коментарях наявні образливі вирази на адресу української армії. Також у сюжетах пропагується ненависть до європейських та євроатлантичних цінностей, поширюються необґрунтовані чутки.

Стосовно «Prime TV», «TV 7» та «РТР Молдова» було застосовано штраф у розмірі 5000 молдовських леїв (близько 340 доларів). На телеканалі «РЕН-Молдова» заборонили транслювати рекламу протягом 72 годин.

comments powered by Disqus