Аргентина припиняє мовлення російського телеканалу RT

unian.net

Про це йдеться на сайті телеканалу.

Відповідний документ набуде чинності за 60 днів. Мова йде про припинення мовлення у безкоштовній телемережі.

Мовлення RT в Аргентині запустили в 2014 році за угодою президента країни Крістіни Фернандес де Кіршнер і російського президента Володимира Путіна. «Включення RT іспанською в аргентинську державну телемережу стало першим випадком, коли іноземний телеканал отримав таку можливість», -  йдеться в повідомленні.

Кіршнер пішла з посади в 2015 році.

Раніше повідомлялося, що журналісти популярної передачі Le Petit Journal французького телеканалу Canal+, яка показує новини дня в сатиричному стилі,висміяли спосіб подачі новини з Франції російськими телеканалами, зокрема, каналом «Росія 24».

Також нагадуємо, що невідомий, який підніс до камери плакат з написом «Слава Україні! Героям Слава!», завадив прямому включенню пропагандистів телеканалу Russia Today у Франції. Раніше у Парижі цій же журналістці, яка вела пряме включення, дали ляпаса після слів про «пануючу ненависть» на вулицях французької столиці. Крім того, ще один з протестувальників поплескав у долоні перед об'єктивом камери пропагандистів.
comments powered by Disqus