Керівництво російських телеканалів має щотижневі летючки із представником Путіна — розслідування

Керівництво російських телеканалів має щотижневі летючки із представником Путіна — розслідування

15:24,
23 Січня 2019
2453

Керівництво російських телеканалів має щотижневі летючки із представником Путіна — розслідування

15:24,
23 Січня 2019
2453
Керівництво російських телеканалів має щотижневі летючки із представником Путіна — розслідування
Керівництво російських телеканалів має щотижневі летючки із представником Путіна — розслідування
Автори:
Російське видання «Проект» опублікувало журналістське розслідування, в якому висвітлило вплив на медіа цієї країни першого заступника адміністрації президента РФ Олексія Громова.

У розслідуванні видання «Проект» автори розповідають про контроль Олексія Громова над російськими ЗМІ. В адміністрації президента РФ Володимира Путіна він працює вже 23 роки. Одинадцять років він обіймає нинішню посаду.

Медіаменеджер на умовах анонімності розповів «Проекту», що минулої осені після стрілянини у коледжі в Керчі Громов дзвонив керівництву російського медіахолдингу ВДТРК. Він вимагав, щоб канали «Россия» і «Россия-24» не показували відео вбивств.

За інформацією видання, Олексій Громов щотижня збирає на летючки керівництво як державних, так і формально приватного телебачення: «Первого канала», ВГТРК, НТВ, ТВЦ, «РЕН ТВ» и «Пятого канала».

«Такими зборами він керує не лише каналами, але й прес-службами відомств. В його кабінет приходять співробітники прес-служб президента, уряду і парламенту… Громов обговорює з присутніми графік президента і може дати пряме доручення — як висвітлювати подію і що саме потрібно показати або сказати в репортажах... Якось один з учасників приклеїв на двері кремлівського кабінету листок з написом «Філія міністерства пропаганди». Присутні оцінили гумор, знімати листок ніхто не став, і захід продовжився», — пишуть автори.

Як йдеться у матеріалі, на летючках є поняття «контрольні регіони» Росії. Якщо в якомусь із регіонів відбувається щось важливе (вибори губернатора чи будівництво стадіону), то каналам забороняють давати негативну інформацію про всю територію. Свої накази щодо висвітлення подій у регіонах Олексій Громов раз на квартал дає і прес-секретарям силових відомств.

Окрім цього, у розслідування зазначається, що пропагандистський телеканал RT (Russia Today) є одним із улюблених у Громова.

«Він створював його разом з Лесіним (екс-міністр друку РФ. — ДМ) в 2005 році. Саме Громов наполіг на призначенні ще юної кореспондентки кремлівського пулу Маргарити Сімоньян спочатку головним редактором каналу, а потім ще й агентства «Росія сьогодні», — мовиться у матеріалі.

Нагадаємо, видання «Проект» створив колишній головний редактор каналу «Дождь» та екс-редактор сайту РБК Роман Баданін. Раніше цей сайт публікував розслідування про те, як Кремль контролює анонімні Telegram-канали про політику.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
uznayvse.ru
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду