Газета The Sun знову написала про підтримку Єлизаветою ІІ виходу Великобританії з ЄС

Газета The Sun знову написала про підтримку Єлизаветою ІІ виходу Великобританії з ЄС

18:45,
22 Червня 2016
3818

Газета The Sun знову написала про підтримку Єлизаветою ІІ виходу Великобританії з ЄС

18:45,
22 Червня 2016
3818
Газета The Sun знову написала про підтримку Єлизаветою ІІ виходу Великобританії з ЄС
Газета The Sun знову написала про підтримку Єлизаветою ІІ виходу Великобританії з ЄС
Автори:
Британська газета The Sun вже зазнала раніше критики за заголовок «Королева підтримує Brexit», тобто вихід Великобританії з Європейського Союзу.

Тепер, напередодні референдуму, газета наважилась знову надрукувати на першій шпальті фото королеви в рамках підтримки кампанії виходу країни з ЄС. Заголовок «Королева попросила гостей назвати три причини, чому варто залишитись в Євросоюзі» заснований на словах королівського біографа Роберт Лейсі. Він заявив, що королева цікавилась думкою близьких друзів та членів сім'ї з цього питання.

The Sun цитує слова Лейсі наступним чином: «Королева не має права голосу, але вона безумовно євроскептик».

«Вона любить запальні суперечки. Вона любить обговорення за столом, як і всі з нас, і вона обговорює Brexit з близькими друзями і сім'єю. Але з  того, що я чув, вона була дуже обережною, точною і нейтральною», - зазначив біограф.

The Sun не єдине видання, яке використало заяву Роберта Лейсі, яка спершу була опублікована в блозі Daily Beast. Її використали Daily Express, Daily Telegraph.

Дуже сумнівно, що Букінгемський палац знову поскаржиться на The Sun в британський регулятор ЗМІ IPSO (Independent Press Standards Organisation), як це трапилось раніше через заголовок «Королева підтримує Brexit», вважає The Guardian. Тоді організація вирішила, що стаття не порушила стандарти, але використання слова «Brexit» - порушило, оскільки це було «фактичне твердження про те, що королева висловила позицію в дискусії про референдум».

Нагадаємо, газету Sun зобов’язали спростувати заголовок «Королева підтримує Brexit».

Також британські The Times та The Sun зазнали громадського осуду через те, що не помістили на своїх перших шпальтах повідомлення про рішення у справі «Гіллсборо».

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Clipshare
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду