Експрацівник «фабрики тролів» отримав $4,7 тис. за провокації проти російської опозиціонерки — «Новая газета»

Експрацівник «фабрики тролів» отримав $4,7 тис. за провокації проти російської опозиціонерки — «Новая газета»

14:59,
16 Грудня 2019
1362

Експрацівник «фабрики тролів» отримав $4,7 тис. за провокації проти російської опозиціонерки — «Новая газета»

14:59,
16 Грудня 2019
1362
Експрацівник «фабрики тролів» отримав $4,7 тис. за провокації проти російської опозиціонерки — «Новая газета»
Експрацівник «фабрики тролів» отримав $4,7 тис. за провокації проти російської опозиціонерки — «Новая газета»
Автори:
Російське видання «Новая газета» отримало звітність провокаторів, які працювали проти опозиціонерки Любові Соболь на виборах у міськдуму Москви.

15 грудня видання опублікувало розслідування щодо провокацій проти російської опозиціонерки Любові Соболь, яка балотувалася на виборах в міськдуму Росії.

«Медіагрупа «Патріот» Євгена Пригожина в щоденному режимі транслювала «розслідування» про «викриття провокацій» з боку опозиційних кандидатів… Всі ці новини і «розслідування» — один поганий спектакль, за кілька мільйонів рублів, який поставили псевдожурналісти Пригожина», — пише «Новая газета».

Згідно даних видання, колишній співробітник «фабрики тролів» Ігор Мангушев отримав 300 тисяч рублів ($4,7 тис.) за облаштування «підпільного цеху» по підробці підписів за Соболь. «Розслідування» про цей цех опублікувало агентство ФАН бізнесмена Євгена Пригожина.

Ще один провокатор Арсеній Шипеленко отримав 850 тисяч рублів ($13,5 тис.) за «викривальне» інтерв'ю про Соболь, яке також було опубліковано на YouTube-каналі агентства ФАН. В інтерв'ю Шипеленко розповів, що Любов Соболь начебто не платить гроші тим, хто за неї збирає підписи.

«Новая газета» наводить фото провокаторів і розписки за отримання ними винагороди. Один з учасників кампанії проти пані Соболь отримав 130 тисяч рублів ($2 тис.) за те, що обливав фекаліями збирачів підписів на її підтримку.

Нагадаємо, раніше проєкт «ЄС проти дезінформації» повідомляв про кампанію кремлівських ЗМІ проти опозиціонерів. Зокрема, ті писали, що російські опозиціонери атакують самі себе. Приміром, видання Regnum випустило матеріал під назвою «”Сами обливают, сами снимают”: соцсети высмеяли якобы нападение на Соболь». 

Варто зауважити, що у Росії діє «фабрика медіа». Це ЗМІ, які з 2017 року пов’язують з Агентством інтернет-досліджень («фабрикою тролів»). Про це робило розслідування російське РБК. Видання з'ясувало, що така «фабрика медіа» об'єднує близько 16 різних сайтів.

novayagazeta.ru
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду