Російський телеканал «Дождь» видалив із соцмережі допис-приманку після скарг читачів

tjournal.ru

Як повідомляє  tjournal.ru, першим на це звернув увагу журналіст Василь Сонькін.

У суперечливому фейсбук-повідомленні йшлося про новину щодо тендеру на сайті держзакупівель. Він полягав у тому, що Міністерство промисловості та торгівлі РФ оголосило конкурс на створення автомобіля для перших осіб держави. У новині на сайті телеканалу йшлося про вартість контракту на 8 мільярдів рублів.

Журналіст Василь Сонькін звернув увагу на те, що «Дождь» анонсував новину у соцмережі таким чином, щоб заманити на сайт максимальну кулькість читачів. На його думку, у цьому випадку йдеться про недобросовісний SMM.

Відповів з приводу цього шеф-редактор сайту телеканалу «Дождь» Ілля Клішин. Він пояснив, що видалив цей допис, пообіцяв розібратися у ситуації. Він також погодився, що така подача матеріалу неприйнятна і подякував за зауваження.

Згодом Клішин прокоментував ситуацію виданню tjournal.ru. За його словами, редакція не давала розпоряджень публікувати «приманки» у соцмережах. Він також пояснив, що у телеканалу немає штатного працівника, який би відповідав за SMM.

«Журналіст вирішив проявити ініціативу та руками змінив заголовок, що випливає. На жаль, я достатньо пізно це побачив. Це не катастрофа, звісно, просто трохи вибивається із загальної редакційної стилістики», - сказав шеф-редактор сайту.

Він також заявив, що попередив співробітників каналу більше так не робити. Водночас сказав, що не вважає за потрібне більш детально коментувати цю ситуацію у профілі каналу в соцмережі. За його словами, йдеться про дивну подачу новини, але не ні для кого необразливу.

comments powered by Disqus