У Британії телеканалу RT загрожують санкції через упереджене висвітлення подій в Україні

toplogos.ru

Як повідомляє The Guardian, RT загрожують санкції медіарегуляртора.

Представники RT були викликані до Ofcom після того, як було виявлено порушення кодексу британських мовників.

Регулятор звернув увагу на деякі матеріали, що вийшли в ефір у березні цього року та стосувалися ситуації в Україні.

Ofcom заявив, що усвідомлює бажання RT «подавати новини із російської перспективи». Однак регулятор також наголосив, що новини мають бути неупередженими, особливо коли йдеться про політичну контроверсійність.

У разі, якщо порушення принципу неупередженості е ефірах RT спостерігатиметься надалі, це може спричинити подальші регуляторні дії, в тому числі визначені законом санкції, заявляють в уповноваженому органі.

Під «визначеними законом санкціями» слід розуміти штраф або навіть анулювання ліцензії.

«Ofcom має суворі правила для захисту аудиторії. Якщо мовних порушує наші правила ми вживаємо швидких та активних заходів», - заявив речник регулятора.

RT розпочав мовити у Великій Британії 9 років тому. З того часу Ofcom зафіксував з боку телеканалу 10 різних порушень, від кількості реклами до неупередженого висвітлення.

Нагадаємо, 30 жовтня російська телекомпанія RT запустила свій новинний телеканал RT UK у Великобританії.

Телеканал RT (в минулому – Russia Today) є державною телекомпанією, що веде ефіри англійською мовою, іспанською та арабською мовою і орієнтована на пропагування інтересів Росії за кордоном. Його неодноразово підловлювали на маніпуляціях. Держсекретар США Джон Керрі назвав RT «рупором російської пропаганди».

Нещодавно в Аргентині був запущений іспаномовний RT у форматі цілодобового ефірного мовлення.

comments powered by Disqus