RT запустила перше німецькомовне новинне шоу

rtdeutsch.com, скріншот

Як пишуть «РИА Новости», програма має назву «Відсутня частина» (Der fehlende Part). Ведеться трансляція із берлінської студії RT.

«Ось ми і тут - ми, RT Німеччина. Ті, хто з розумінням ставиться до Путіна, ми, маріонетки Кремля, ми прихильники теорій змови», - вирішила зіронізувати у першому сюжеті програми кореспондентка телеканалу.

Гостями студії були німецькі військові експерти Йохан Шольц і Райнер Рупп. Шольц заявив, що ЗМІ не виконали свого завдання під час війни в Югославії, коли підтримали політиків, і що таку поведінку можна «спостерігати знову «і знову». Він також заявив, що інтернет змінив ситуацію, і тепер людям доступна альтернативна інформація. Як приклад такої він навів Russia Today Deutsch.

Нагадаємо, що у Великій Британії медіарегулятор Ofcom визнав державний російський російський телеканал RT винним у порушенні законодавства через упереджене висвітлення кризи в Україні.

Телеканал RT (в минулому – Russia Today) є державною телекомпанією, що веде ефіри англійською мовою, іспанською та арабською мовою і орієнтована на пропагування інтересів Росії за кордоном. Його неодноразово підловлювали на маніпуляціях. Держсекретар США Джон Керрі назвав RT «рупором російської пропаганди».

Нещодавно в Аргентині був запущений іспаномовний RT у форматі цілодобового ефірного мовлення.

comments powered by Disqus