«Россия 24» поширила «дезу» з проекту соратника Медведчука

Таку інформацію було озвучено в ефірі на підставі нібито-то переписки зі зламаних акаунтів у Facebook. Переписку опублікував паблік «Вконтакте» «Информационное агентство Молот Правды Антимайдан».  Недостовірну розмову викладено звичайним текстом без жодних підтверджень, що це написали згадані в сюжеті особи. Також не було підтвердження, що акаунти цих людей зламано.

 «Російські ЗМІ – не халтурте! Напишіть врешті нам щось з Дмитром Ярошем на пару, а то Ольга Вібер це щось не те. Жахіття має бути страшним, а не смішним!», - відреагував у своєму facebook-акаунті командир батальйону «Донбас» Семен Семенченко.

Сторінка «Информационное агентство Молот Правды Антимайдан» належить громадській організації «Молот Правды», створеній у Чернівцях. Її керівник – Ігор Дідух – є представником «Евразийского движения» в Україні та руху «Український вибір» Віктора Медведчука. «Молот Правды» декларує своєю першочерговою місією  - «показати, що всі ідеології, які нам намагаються нав’язати із Заходу – нам чужі».

Автори сторінки також поширили інше фейкове повідомлення про те, що американське агентство RAND розробляло план силової операції для президента Петра Порошенка. Це повідомлення також поширили LifeNews, Russia Today та Lenta.ru. У коментарі ініціативі StopFake представники агентства заявили, що жодного стосунку до консультування України не мають та не писали згаданого в російських ЗМІ плану. 

Нагадаємо, раніше фейкова переписка між Семеном Семенченком та Арсеном Аваковим стала основою для сюжету російського «Первого канала».

Матеріал підготовлено в рамках проекту «Дошка ганьби брехливих журналістів»

comments powered by Disqus