Низка ЗМІ не змогли розібратися, звідки звільняється Майкл Щур

comments.ua

Роман Вінтонів, член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України, відповідальний за інформаційне мовлення та цифрові платформи, звільняється з 1 серпня.

«Я звільняюся з Суспільного для того, щоб зосередитись на Телебаченні Торонто і творчості. Звільняюсь з 1-го серпня», – написав він на сторінці Майкла Щура (творче псевдо) у фейсбуку.

Проте деякі українські ЗМІ «звільнили» пана Вінтоніва не з того каналу. Про це пише сам Майкл Щур у фейсбуці: «Завдяки окремим виданням у мене з’явились варіанти, звідки я звільнився».

Gazeta.Ua писала, що він «пішов з “Громадського”». Але це взагалі інший мовник. Зараз видання вже виправило помилку.

Espreso.tv написало, що він звільнився з «UA:Першого», хоча йде він з правління Національної суспільної телерадіокомпанії України.

Liga.net вирішила, що НСТУ є громадською.

А сайт «Гордон» написав, що Роман Вінтонів є «колишнім членом правління». Утім звільниться він з цієї посади лише 1 серпня.

У коментарях користувач Сергій Пасічник вже встиг створити і опублікувати з цього приводу мем.

Дехто пише, що це вина неефективної реформи на Суспільному.

 

Головна редакторка «ВВС Україна» Ніна Кур’ята процитувала «Бритву Генлона»: «Не варто вбачати злий умисел у тому, що цілком можна пояснити дурістю».

А Масі-Мустафа Наєм, брат нардепа Мустафи Наєма, згадав, що колись Роман Вінтонів працював на каналі ТВі.

Як писав «Детектор медіа», журналіст Роман Вінтонів придумав гумористичну особистість – канадського журналіста Майкла Щура. У 2012 році він створив канал «Телебачення Торонто» на сайті YouTube. У 2013 році робив програму «Але є одне але» (АЄОА). У 2014 році Майкл Щур на «Першому національному» став обличчям програми «Утеодин». З липня 2015 року до 18 жовтня 2016 року Майкл Щур служив у ЗСУ. Після повернення з армії він із командою виробляє програму «#@)₴?$0» («Ґрати, песик, дужка, гривня, знак питання, долар, нуль»), яка виходить по неділях на трьох телеканалах – «UA:Першому» (о 21: 35), 24 каналі та «Громадському».

Також він робив на Суспільному авторську програму «ЧереЩур».

 

comments powered by Disqus