АРХІВ
14
01 Квітня 2014, 00:00
facebook.com/hromadsketv
«Громадське телебачення» спростовує заяви у відкритому листі ведучого програми «Шустер live» Савіка Шустера та колишнього співробітника телеканалу «Інтер» Євгена Кисельова щодо обставин виходу в ефір Першого національного їхніх програм. Про це йдеться у прес-релізі «Громадського».
02 Квітня 2014
Всі розділи
показати
Всі розділи
приховати
Всі автори
показати
Всі автори
приховати
2019 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду