Журналістів російського каналу вигнали з лікарні в Солсбері, де лежали Скрипалі

Скріншот РЕН-ТВ
Про це повідомляє британський телеканал Sky News.

Саме в цій медичній установі проходили лікування колишній російській розвідник Сергій Скрипаль та його донька Юлія, яких 4 березня госпіталізували з отруєнням. 12 березня прем'єр-міністерка Великої Британії Тереза ​​Мей (Theresa May) заявила, що їх отруїли нервово-паралітичним речовиною класу «Новачок», яку розробили на території Росії, тож за це найімовірніше відповідальна РФ.

«Репортер РЕН-ТВ, зайшовши до лікарні у Солсбері вранці в середу, демонстрував зневажливе ставлення до нападу з застосуванням нервово-паралітичної речовини [щодо Скрипалів] та допитував медсестер. Знімальну групу пізніше вигнали з лікарні. Це сталося після того, як до них підійшов співробітник служби безпеки, який викликав поліцію», – повідомив канал Sky News.

На сайті РЕН-ТВ зазначається, що репортаж звідти готував журналіст Виталій Ханін. Канал заявив, що їхнього репортера затримали охоронці лікарні. Вони нібито «кидалися на знімальну групу» й змусили її видалити весь відзнятий матеріал, однак каналу «вдалося відновити технічну копію відео».

Представник лікарні в Солсбері назвав інцидент обурливим, адже російські журналісти «підійшли до працівників лікарні посеред ночі без попередження та без жодного дозволу».

«Наші співробітники, яких заслужено хвалили за докладені зусилля, невтомно працюють, щоб забезпечити всім нашим пацієнтам якісну допомогу, і заслуговують на краще. Ми хотіли б ще раз наголосити, що будь-яка спроба переслідувати, залякати чи заподіяти ще якісь незручності комусь із наших працівників чи пацієнтів є абсолютно неприйнятною і з цим ніхто не буде миритися», – наголосив він.

Поліція повідомила, що не двох затримувала чоловіків, які назвалися журналістами, проте попросила їх залишити лікарню.

«Цей репортаж відповідає загальному наративу висвітлення російськими ЗМІ випадку, який спонукав Велику Британію та її союзників накласти дипломатичні санкції проти Росії. Там ставлять під сумнів заяву Британії про те, що Юлія та Сергій Скрипалі були отруєні "Новичком". Як приватні, так і державні російські ЗМІ називають заяви про причетність Росії необґрунтованими, припускають, що правдива інформація приховується, й стверджують, що [британська] влада не вжила заходів безпеки, доцільних у разі атаки нервово-паралітичною речовиною», – зазначається в публікації каналу Sky News.

Про інцидент зі знімальною групою РЕН-ТВ повідомили численні британські медіа.

РЕН-ТВ – приватний російський телеканал, який входить до холдингу «Національна медіа група». З 2014 року рада директорів холдингу очолює колишня депутатка Держдуми РФ Аліна Кабаєва.

Нагадаємо, в березні МЗС Великої Британії випустило відео з переліком російських фейків щодо отруєння екс-розвідника Сергія Скрипаля.

Також повідомлялося, що в Британії можуть скасувати ліцензію російської державної мережі іномовлення RT через отруєння Скрипалів. Експерти з різних країн звинувачують RT у поширенні проросійської пропаганди.

comments powered by Disqus