#Перемога: «Джавеліни» затьмарили корупційний скандал. Моніторинг новин 21–27 травня

Скрін-шот "1+1"

На фоні фіналу Ліги Чемпіонів та голодування Олега Сенцова цього тижня з’являлися нові політичні проекти та закріплювали свій вплив старі та добре відомі. Найбільш активно тему боротьби за визволення політв’язнів висвітлювали на «UA: Першому» — майже щодня.

Більшість національних каналів залишилися байдужими до звинувачень Петра Порошенка у платній зустрічі з Дональдом Трампом, але були значно активнішими у транслюванні паркетних новин про президента та уряд. Історію зі звинуваченням у незаконному лобізмі підхопив тільки «1+1».

21 травня, понеділок

Паркетні новини від Володимира Гройсмана вийшли на ICTV, «Україні» та «Інтері». Він звернувся до місцевих чиновників із проханням забезпечити населення тепловими лічильниками. А на «Інтері» поширювали його роздуми: «Ведущая: Рост экономики, благоприятные условия для развития бизнеса, децентрализация и повышение доверия к государству - это главные задачи на сегодняшний день, по мнению Владимира Гройсмана».

На ICTV піарили об’єднану політичну платформу Гриценка та Добродомова: «Ведуча: Партії "Громадянська позиція" та "Народний контроль" по один бік барикад. Їхні лідери Анатолій Гриценко і Дмитро Добродомов сьогодні заявили про створення спільної платформи на семінарі для партійного активу та місцевих депутатів, який відбувся у Львові. Таке рішення допоможе об'єднати опозиційні сили, аби разом піти на вибори: президентські, парламентські та місцеві. Лідери обох партій планують сформувати команду, яка допоможе перезавантажити владу». 10 травня на ICTV вже фіксували піар партії Гриценка.

На «112» серед випуску зробили включення за підсумками засідання фракції «Народного фронту». З початку року це четверте подібне включення у випуску новин: без коментарів ведучих про те, чому саме зараз і саме цій політсилі надається пріоритет, без уточнень коли та в якій формі будуть озвучені позиції інших парламентських фракцій. Перед цим включенням вийшов сюжет із погоджувальної ради з заявами різних політсил, зокрема, і опозиції щодо перспектив розгляду законопроекту про Антикорупційний суд. Коментар від «Народного фронту» там також містився, тому розширене включення не виглядає інформаційно доцільним.

На каналі «Україна» з погоджувальної ради озвучили лише коментарі представників коаліції, проігнорувавши опозиційні погляди. Також у випуску піарили благодійний фонд Ріната Ахметова.

На «1+1» особливо натуралістично говорили про ДТП у Борисполі, в якому загинула дівчинка і ще одна була травмована: «Ведуча: Одну дівчинку автобус протягнув по дорозі з три десятки метрів»; «Жінка (свідок): Такого ніколи не чула. А то думаю, що воно таке, що проісходить? Девочки волосы біля колёс валялись». Загалом у відеоряді уникали крупних планів, але стриманість не завадила би і в текстах.

З позитивного — на «1+1» стартував спецпроект «Відмінники», присвячений досягненням випускників, що склали ЗНО на найвищі бали.

На «Інтері» проти Вадима Рабіновича виступав нардеп від БПП Сергій Каплін, звинувачуючи у незаконному збагаченні, а самому Рабіновичу слова у відповідь не дали. Потім — розповідь про те як одесит і, так сталося, нардеп від «Опозиційного блоку» Микола Скорик добився увічнення видатного земляка Бориса Литвака.

Також на «Інтері» вийшов сюжет про акцію під стінами Верховного суду проти судді Лілії Катеринчук. На відео дуже помітна нечисельність акції, учасниками якої є переважно довлі юні люди. Вони звинувачують суддю у покриванні рейдерства. «Один из последних случаев атака на завод по переработке сои в Новой Каховке "Каховка протеин Агро". Взять незаконно под контроль этот промышленный комплекс неизвестные пытались имея на руках постановление судьи хозяйственного суда Киева Виктории Исаковой», — розповідає кореспондент Олександр Котов. Господарський конфлікт довкола цього підприємства на «Інтері» висвітлюють з лютого, перехиляючись на сторону фігурантів, що дуже ймовірно просувають бізнес-інтереси Дмитра Фірташа.

Адвокат Олега Сенцова дав прес-конференцію у Києві. У вечірніх новинах справу режисера, котрий оголосив голодування, висвітлювали тільки «1+1», СТБ та «UA: Перший». На Суспільному також повідомили про погіршення стану здоров’я ще одного політв’язня Кремля Станіслава Клиха.

22 травня, вівторок

Рішення Європейського суду з прав людини про порушення прав людини мораторієм на продаж сільгоспземель в Україні відобразили у новинах «1+1» та «Інтера». При цьому на «1+1» вдалися до неточності: «Ведуча: Європейський суд з прав людини зобов'язав Україну скасувати мораторій на продаж сільськогосподарських земель». Суд не має повноважнь зобов’язувати Україну до зміни законодавства, такі положення є рекомендаціями. У прес-релізі до рішення йдеться, що суд визнав, що Україні варто вживати відповідних законодавчих заходів, але він не вимагав неодмінного введення вільного ринку землі, держава залишається вільною у виборі заходів. В цьому пункті «Інтер» подав коректніше, але новину супроводжує лише один коментар — критика від «Опозиційного блоку». Юрій Бойко запевняє, що суспільство не готове до вільного ринку землі, а інших думок на цю тему не навели.

«Землю — селянам», закликають у новинах каналу «Україна». Про рішення ЄСПЛ тут мовчать, але транслюють заяви Олега Ляшка: «Лидер Радикальной партии говорит - на президенстких выборах бороться будут не за кресло президента, а за украинскую землю. Олег Ляшко настаивает - вокруг этого и разворачивается дискуссия о развитии Украины. Или мы будем страной, которая зарабатывает, или обречены на кредитную иглу и бедность». Політик вельми красномовно критикує вимоги МВФ щодо ринку землі, називаючи землю єдиним багатством, що лишилося в українського народу, що теж є маніпуляцією.

Наступне повідомлення на «Україні» — заява «Народного фронту» щодо закону про Антикорупційний суд. Це єдиний коментар, що відображає дискусію довкола законопроекту, і це суперечить стандартам балансу та надає перевагу лише одній політсилі.

Далі на «Україні» сюжет із серії «Вдома краще», де журналістка Юлія Дронник розповідає про ледь не роботу мрії н Авдіївському коксохімі, що входить до групи «Метінвест» Ріната Ахметова. Також у випуску піарили Бориса Колеснікова, який відвідав завод на Волині і запевняв, що люди — найвища цінність у країні.

Володимир Гройсмана на «Україні» та «Інтері» взявся за боротьбу з трудовою міграцією, зокрема, такими «свіжими» рішеннями: «Ведущая, «Интер»: По словам главы правительства, проблема миграции кадров из Украины формировалась десятилетиями. И один из способов решения этого вопроса - готовить специалистов в соответствии с требованиями и ожиданиями работодателей, а также обеспечить им достойную оплату труда».

«Прозрачно и объективно сегодня выбирали экспертов украинского культурного фонда», — розповідає ведуча каналу «Україна». Єдина коментує цю подію очільниця фонду, перша леді Марина Порошенко. Також на «Україні» вчергове відзвітували, як Рінат Ахметова «допомагає виживати» мешканцям Донбасу.

Випробування комплексів «Джавелін» на «112», 5-ому, «Україні», «Інтері» та СТБ коментував лише Петро Порошенко. На «1+1» та «UA: Першому» дали просто інформацію без жодних коментарів. Бракувало у новинах бекграунду про історію переговорів та поставки комлексів, експертних думок про перспективи їх застосування.

На ICTV виділили інтереси бізнесу Пінчука у заявах торгпреда Наталії Микольської: «Ведуча: Дніпропетровська область одна з лідерів експорту в Україні. За перший квартал цього року місцеві виробники експортували товару на 2 мільярди доларів. Це переважно продукція металургійних підприємств. Один із основних експортерів металургії на Дніпропетровщині - компанія Інтерпайп. Торік за кордон збули понад 570 тисяч тон виготовленого. Основні ринки продажу - Сполучені Штати, Європа, Близький Схід». Навіть у дописі у Facebook торгпред виділила ще одне підприємство, але про нього у новині не згадали. Тож, очевидно, що метою було не сказати про успіхи дніпровського бізнесу, а пропіарити «Інтерпайп».

23 травня, середа

Майже на усіх каналах Петро Порошенко вітав українських морпіхів із професійним днем. Прізвище президента також лунало поруч з ініціативою зміни кольору беретів з чорних на бірюзовий. А от скандальну статтю ВВС зі звинуваченнями в тому, що адвокатові Трампа з української сторони заплатили щонайменше 400 тис. доларів за організацію зустрічі президентів США та України — йшлося лише на «1+1». Ведуча повідомила, що редакція звернулася до Адміністрації президента по коментар. Офіційна реакція вийшла пізніше за випуск новин. Решта каналів про цей резонансний матеріал промовчали.

На каналі «Україна» з Вадимом Новинським обговорювали перспективи створення Антикорупційного суду, безпідствано вивівши його в ранг експерта у цій темі. Також у випуску розповідали, як Борис Колесніков підтримує молодих залізничників та оплачує їм поїздку до Берліна. А Рінат Ахметов стабільно «допомагає виживати» на Донбасі.

На «Інтері» про зустріч Гройсмана з Єврокомісаром Йоханнесом Ханом обмежилися паркетною новиною: «Ведуча: Глава правительства поблагодарил его за поддержку реформ госслужбы и фонда энергоэффективности. Обсудили также децентрализацию, земельную реформу и приватизацию».

У новині «Інтера» про спроби родичів українського моряка Андрія Новичкова витягнути його з іранської в’язниці раптом з’являється нардеп від «Опоблоку» Микола Скорик, який просто коментує, що на його думку МЗС та дипломати мають важелі впливу на ситуацію. Коментарів від МЗС тим часом чомусь не брали.

Сергій Каплін також на «Інтері» підтримав страйк залізничиків, звинувачуючи керівництво «Укрзалізниці» в корупції без конкретних фактів. І ще раз політик з’являється вже в одній обоймі з Наталією Королевською він критикує новий порядок нарахування субсидій. Позиції Кабміну про причини новацій, очікувано, тут немає.

І знову висвітлювали акцію зі звинуваченням суддів у корупції. Сюжет Оксани Григор’євої містить дуже подібні твердження, що і сюжет у понеділок: «Кор.: Об давлении со стороны бывших собственников заявляют в Фонде гарантирования вкладов физлиц. Там сообщили, банк "Надра" дал кредит 25 миллионов долларов на строительство завода по переработке сои в 2008 году. Но предприятие так и не смогло погасить долги. Задолженность составила 125 миллионов гривен. И предприятие по закону передали под контроль другой фирмы. После начала ликвидации финучереждения офшорная компания, подконтрольная Братьям Сегалям, пытается взять соевый завод под свой контроль». Коментує лише представник організації «Національний спротив», коментарі правоохоронців, власне суддів, яким закидають нібито сприяння рейдеству, відсутні. Як і попередній сюжет з цієї серії, він з великою імовірністю просуває бізнес-інтереси Дмитра Фірташа.

Про вирок українському журналістові Павлу Шаройку в Білорусі не повідомили на ICTV та «Інтері».

24 травня, четвер

На ICTV запевняли у чесності та непідкупності проекту «Нові лідери»: «Кор.: Вирвати країну з лещат стагнації і депресії збираються учасники проривного телепроекту "Нові лідери» […] Та разом з голосуванням активізувалися шахраї, які пропонують лідерам накрутити голоси за винагороду [] Та навіть якби хтось і пристав на його пропозицію, куплені голоси не змогли б пройти через ретельну перевірку на сайті. А порушника легко вивели б на чисту воду. Контроль у нас залізний, каже керівник інтернет-проектів телеканалу ICTV». Як відомо, ініціаторами проекту є медіагрупа Starlight.

Але канали Пінчука відзначилися і конструктивом у підобрі тем про футбольні дні в Києві: на ICTV дали включення перед початком фіналу жіночої ліги, яку більшість каналів оминули увагою, а на СТБ серед низки подій також розповіли про чемпіонат для безхатьків, що є не просто благодійним заходом, а і програмою допомоги людям у складних життєвих обставинах.

«112 Україна» просували власні інтереси у протистоянні з Нацрадою за переоформлення ліцензій: «Ведуча: Національна спілка журналістів України висловила солідарність із телеканалом "122 Україна". Так, голова спілки Сергій Томіленко у Фейсбуці відреагував на лист від нашої редакції з проханням звернути увагу на утиски свободи слова в Україні». Позиція Нацради знову проігнорована. 

Тепер Антикорупційний суд обговорювали вже із Сергієм Тарутою в студії каналу «Україна». Борис Колесніков вимагав дешевих кредитів для аграріїв. Нікуди не дівся щодениий сюжет про благодійність Ахметова.

На «Інтері» знову в одній когорті опинилися Сергій Каплін та «Опоблоківці» Наталія Королевська та Юрій Бойко, які виявилися єдиними нардепами у парламенті, що коментують вирішення проблем дітей Донбасу. Згодом «Опозиційний блок» заявляв про переслідування в Одесі, оцінки подіям дають лише самі партійці, коментарів правоохоронцв та зваженої подачі немає.

На «1+1» вийшов дивний майже трьохвилинний сюжет про штраф аж на 255 грн. Ведуча у підводці повідомляє, що водій дорогого авто зухвало поводився з поліцейськими та намагався наїхати на знімальну групу. Цього на відеоряді чомусь не видно. Можливо, причина інтересу саме до цього авто криється ось у чому: «Кор. Дмитро Святненко: Через власні джерела ми з'ясували, що машина зареєстрована на адвоката Ігоря Паламарчука, йому 35 років, він має власну адвокатську практику і він рідний брат скандально відомого депутата Києво-Святошинської РДА від БПП Олександра Паламарчука, того самого депутата, що накинувся на школяра прямо у райраді. Депутат підтвердив, що Ігор Паламарчук його брат, але чи має його найближчий родич дорогезний "Бентлі" Олександр Паламарчук не знає, тож порадив розпитати про це у самого Ігоря». Адвокат сказав ТСН, що продав машину за довіреністю, і стверджує, що за кермом був не він. Дивно, що присвятивши стільки ефірного часу досить пересічному правопорушенню, журналісти, будучи на місці не змогли зафіксувати обличчя водія, а також не уточнили у поліції, на кого складений протокол.

Також «1+1» продовжила тему «коштовної» зустріч Трампа та Порошенка, повідомивши, що спростовують опубліковану на BBC інформацію і юрист Трампа, і адміністрація Порошенка.

Про резонансні події у Черкасах повідомили тільки «Інтер» та «UA: Перший», події почалися після 19 год, тому не всі встигли отримати інформацію до випусків. Те, що повідомляють, виглядає дуже неповно: «В эти минуты в центре Черкасс спецназ штурмует офис одной из политических партий», — оголосила ведуча на «Інтері», так і не вказавши, про яку партію йдеться. На «UA: Першому» у телефонному включенні кореспонедтка також не вказала більш-менш чіткого місця події, і посилалася виключно на дані правоохоронців.

25 травня, п’ятниця

У більшості випусків з’явилися подробиці, як виявилося, вбивства у Черкасах. Наприкінці випусків говорили переважно про футбол та підготовку до фіналу Ліги Чемпіонів у Києві. Випуск «Інтера» не аналізується, оскільки виходять підсумкові новини.

Паркетні новини з Петром Порошенком вийшли на трьох каналах:

  • ICTV: Президент наголосив: показники ВВП постійно зростають. Банки отримали чистого прибутку майже 9 мільярдів гривень і довіра до них у людей відновлюється. Експорт вітчизняних товарів в ЄС за рік збільшився на третину, а розвиток економіки - в 5-6 і навіть 7% абсолютно реальний.
  • 5 канал: Вищий антикорупційний суд в Україні може з'явитися вже у червні, принаймні цього не виключає Президент України. Петро Порошенко сподівається, що наступного тижня парламент таки проголосує і ухвалить відповідний законопроект … Порошенко переконував бізнесменів: інвестувати кошти в Україну безпечно, адже після ухвалення закону про приватизацію усі бізнес конфлікти вирішуватимуть у міжнародному арбітражі за британським законодавством.
  • «Україна»: Мораторий на продажу земли нарушает Европейскую конвенцию по правам человека и сдерживает развитие аграрного рынка, его необходимо отменить. Об этом на Национальном инвестиционном совете в четвертую годовщину со дня своего избрания Президентом Украины заявил Петр Порошенко.

На «Україні» не згадують, що заява Порошенка дублює рішення ЄСПЛ, а сам президент ще півроку тому підписав продовження мораторію до 2019 року.

Також на каналі «Україна» анонсували спецрепортаж, що негативно налаштовує щодо Михеїла Саакашвілі, хоча би самою назвою: «Ведущая: 12 лет за решеткой на родине или все-таки на свободе в Европе. Насколько по-домашнему могут встретить Михаила Саакашвили в Грузии и что припомнят, смотрите сегодня в 23:20 в сенсационном репортаже-расследовании «По следам бродячего реформатора».

І тему останніх дзвоників також підхопили для піару на «Україні». Розповідали, як Олег Ляшко сходив до своєї рідної школи, з апетитом там пригощався та вибачався перед вчителями ща свою поведінку в школі. А Юлія Світлична обіцяла, що з бюджету виділятимуть  більше коштів на освіту для харків’ян. Хоча збільшення фінансування стосується усієї країни в рамках реформи. Незмінно на «Україні» звітували про допомогу від фонду Ахметова мешканцям Донбасу.

На «1+1» розповідали про ініціативу партії «Укроп» зі збору підписів за відставку Порошенка. Коментував лише нардеп Олександр Шевченко.

На СТБ популяризували проект власної медіагрупи «Нові лідери».

26 травня, субота

Значна увага у випусках приділяється обстановці у Києві перед фіналом Ліги Чемпіонів.  Про річницю боїв за Донецький аеропорт говорили на двох каналах: 5-ому та «Інтері».

На каналі «Україна» Ляшко закликав підтримувати кораблебудівельників «Ведущая: Лидер "Радикальной партии" настаивает на том, что Украина должна избавиться от моделей сырьевой экономики в пользу высокотехнологической». Обов’зяковий атрибут випуску —  сюжет про благодійність Ріната Ахметова: закупівлю оклюдерів для операцій на серці у дітей.

На «Інтері» — сюжет з великою імовірністю в інтересах бізнесу співвласника каналу Дмитра Фірташа. «Ведущая: В Фонде гарантирования вкладов заявляют о давлении со стороны правоохоранителей и ряда нардепов в деле о возврате долга выданного скандальными бизнесменами, Братьями Сегал, бывшим акционерам "Надрабанка". Речь идет об имуществе крупнейшего предприятия по переработке сои в Украине, оно уже не раз подвергалось рейдерским атакам со стороны бывших владельцев». Звинувачують у тиску на підприємство «Каховка протеїн агро». Коментарі у сюжеті дає тільки представниця Фонду гарантування вкладів та юрист компанії, що представляє інтереси Фірташа. Звинувачуюючи правоохоронців у нібито покриванні рейдерства, авторка сюжету Оксана Григор’єва їхні коментарі та позицію ігнорує. Однобоко висвітлюють цнй конфлікті на «Інтері» не вперше, і навіть втретє за цей тиждень. У моніторингу розслідувань можна знайти оцінки полярного матеріалу, що також має ознаки замовності та виходив у програмі «Наші гроші» на «1+1».

Далі у випуску вчорашнє відвідування Олегом Ляшком своєї школи-інтернату в Яблунівці. Неоперативність тільки додатково підкреслює ознаки замовності.

Коли у випуску перейшли до футбольної теми, то і на цьому примудрилися пропіарити політиків. У сюжеті Костянтина Редіна йдеться про символічне змагання школярів у Балаклеї на Черкащині: «Кор.: На новом поле в форме "Реала" и "Ливерпуля", хотя и без заполненных трибун — так школьники Балаклеи готовятся к решающему поединку Лиги чемпионов. Ученики второй школы играют за англичан, воспитанники местной футбольной секции — за испанцев. Для маленьких спортсменов это будет первая игра на новом профессиональном поле. Дети в восторге, ведь раньше им приходилось дышать пылью на старом стадионе». А потім кореспондент наголошує: «Кор.:  Стоимость стадиона — почти миллион триста тысяч гривен. Выделить деньги помог народный депутат Сергей Рудык, и сам купил форму звездных команд». З’являється і сам Рудик, який закликає вкладати у розвиток дитячого футболу.

Наступне повідомлення — фрагмент заяви Порошенка: «Ведушая: По его словам, проведение нынешнего финала Лиги чемпионов в столице демонстрирует доверие к Украине со стороны международного сообщества и дает дополнительный толчок для развития футбола в стране, прежде всего детского».

І далі у випуску ще один «проповідник» за здоров’я молоді: «Кор., Лина Зеленская: Для Украины очень важен европейский опыт физического воспитания молодежи, - подчеркнул нардеп Юрий Павленко. Новые учебные программы, методики, новые уроки физкультуры в украинских ВУЗах, в первую очередь, должны сформировать здоровое поколение». Нардеп від «Опоблоку» виступав на урочистостях у Національному університеті фізвиховання та спорту.

27 травня, неділя

Аналізувався лише випуск «Інтера» замість підсумкового, що виходив у п’ятницю. Розпочався він із повідомлення про загибель двох співробітників СБУ на Донбасі.

Третє повідомлення випуску — заява нардепа Сергія Капліна з вимогою відставки міністра соцполітики Андрія Реви. Жодних інших оцінок діяльності міністра повідомлення не мало.

Забруднення ріки Черемош каналізаційними стоками, протест мешканців проти будівництва елеватора на Дніпропетровщині, Київ після футбольного чемпіонату, міжнародні новини — в основній частині програми. 

До свята Трійці у сюжеті Костянтина Редіна йшлося про святкове богослужіння у Введенському чоловічому монастирі (УПЦ Московського патріархату). Кореспондент розповідає про святковий аншлаг у храмі, пояснює, що користується він попитом через особливу ікону, дає у коментарях прихожанок історії про чудодійні зцілення. І тут чомусь переходить на низку аргументів, що ікону майже не вивозять із храму, якщо вивозять, то з усім додтриманням вимог законодавства, що є вже задалеким відхиленням від теми Трійці: «Дамиан: За все время пребывания иконы здесь, в монастыре, икона покинула монастырь только два раза. Икона уезжает всегда в путешествие с благословения Его Блаженства обязательно, и с разрешения Министерства культуры. Есть все документы. // Александр, инок Введенского мужского монастыря: Всегда обращаемся в госорганы, всегда получаем на это разрешение. Вот документы, которые подтверждают, что икона вывозилась. Стоят отметки, как она вывозилась. Написано - вот, пожалуйста, отметка: "Дозволено для вивезення з України". Вот заключение Департамента культуры».

Це передостанній матеріал випуску. Насамкінець — короткий огляд світових цікавинок. Як виглядали цього дня підсумкові випуски, можна ознайомитися у моніторингу.

Підсумок

Протягом тижня виявлені 51 сумнівний матеріал: 40 з ознаками замовності та 11 паркетних новин. Загалом 21 на «Україні», 19 на «Інтері», шість на ICTV, два на «112 Україна», по одному на «1+1», СТБ та 5-ому. Жодного на «UA: Першому».

11 повідомлень просували інтереси «Опозиційного блоку»: сім на «Інтері» та чотири на каналі «Україна».

Сім паркетних новин з Володимиром Гройсманом: по дві на ICTV та «Україні», три на «Інтері».

Шість піар-сюжетів про благодійність Ріната Ахметова на «Україні».

П’ять матеріалів із заявами Сергія Капліна на «Інтері».

Чотири піарили Олега Ляшка: три на «Україні» та один на «Інтері».

Чотири паркетні новини з Петром Порошенком: по одній на ICTV, «Інтері», «Україні» та 5-ому.

Три матеріали з великою ймовірністю в інтересах бізнесу Дмитра Фірташа, а саме щодо компанії «Каховка протеїн агро», вийшли на «Інтері». 

В інтересах «Народного фронту» два матеріали: на «Україні» та «112».

Проект «Нові лідери» популяризували двічі: по разу на різних каналах Starlight media — ICTV та СТБ.

По одному матеріалу в інтересах: каналу «112» у його ж випуску; об’єднаних «Громадянської позиції» та «Народного контролю» на ICTV; Марини Порошенко, Сергія Тарути, Юлії Світличної на «Україні»; нардепа Сергія Рудика на «Інтері»; компанії «Інтерпайп» Віктора Пінчука на ICTV; партії «Укроп» на «1+1».

Упереджено критичних матеріалів три: два на «Інтері» — з критикою міністра Андрія Реви та нардепа Вадима Рабіновича; та проти Михеїла Саакашвілі на каналі «Україна».

У моніторингу аналізувалися такі випуски новин: «Подробности» («Інтер», випуски о 20:00), «ТСН» («1+1», випуски о 19:30), «Новости» («112 Україна», випуски о 19:00), «Час новин» (5 канал, випуски о 19:00), «Новини» («UA: Перший», випуски о 21:00), «Факти» (ICTV, випуски о 18:45), «Сегодня» («Україна», випуски о 19:00), «Вікна» (СТБ, випуски о 22:00).

Підготовка цього моніторингового звіту стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через проект USAID «У-Медіа», що виконується міжнародною організацією «Інтерньюз». Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації.

comments powered by Disqus