Прокуратура Угорщини звинувачує редактора в перекручуванні слів прем'єра Орбана

На фото: прем'єр-міністр Угорщини Віктор Орбан, European People's Party/Flickr
Про це повідомило агентство AP.
 
Прокурори південно-західного міста Веспрем заявили про те, що обвинувачений у порушенні інформаційних даних редактор вніс чотири зміни в текст, опублікований у регіональній газеті в грудні 2016 року. Ця газета, як зазначає AP, належить близькому союзнику пана Орбана.

Згідно із заявою, прем'єр-міністрові приписали слова про те, що кількість трупів в угорських лікарнях зростає, що уряд не цікавиться думкою людей, і що він хотів би, щоб більше людей повернулися до «язичницької інтерпретації Різдва».

Водночас у редакції видання заявили, що з моменту публікації вони звільнили п'ять співробітників, у тому числі головних редакторів, і попросили поліцію розслідувати цей інцидент.

Нагадаємо, наприкінці 2016 року тисячі людей вийшли на вулиці столиці Угорщини Будапешта, щоб висловити протест проти утисків свободи преси у країні. Акція була викликана закриттям найбільшої опозиційної газети країни Nepszabadsag.

Як писав MediaSapiens, раніше еспертка Центру міжнародних відносин (Center for International Relations) Агнешка Островська у 2016 році повідомляла, що в Угорщині російська пропаганда присутня не лише у маргінальних чи нішевих медіа, але й у великих ЗМІ – сайтах, газетах та телеканалах, які займають, як правило, провладну позицію.

А угорський журналіст Петер Мадьярі торік розповів, що в його країні поширюється проросійська пропаганда: є кремлівські тролі, створюються спеціальні сайти, а державні медіа досі використовують канал Russia Today як джерело інформації.

 

comments powered by Disqus