Директора іранської газети Shargh звільнили під заставу

Deutsche Welle

Він був заарештований  два дні тому через матеріал, опублікований в його газеті. У статті йшлося про ймовірне існування кількох публічних будинків в місті Мешхед, яке вважається священним. В Мешхед знаходиться одна з важливих святинь шиїтів-імамітів - мавзолей Імама Рези. В статті цитуються слова чиновника, який вказує на існування проституції в бідному районі Мешхеда - Шахід Раджай. Також він вказує на проблему зі зловживанням наркотиками.

Публікація викликала значний резонанс та протести серед місцевого населення. Кілька людей подали скарги проти газети за образу жінок. Також мешканці міста провели акцію протесту, закликаючи владу вжити заходів проти Shargh. Після того, як Мехді Рахманіан відмовився покарати автора статті, суд постановив затримати директора газети.

Shargh є однією з найвідоміших реформаторських газет Ірану і підтримує президента Хасана Рохані.

Нещодавно Іран почав просувати власний національний месенджер під назвою Soroush, аби витіснити з країни Telegram. Журналісти помітили, що у ньому є низка незвичайних стікерів та емодзі. На них зображена жінка в чадрі, яка тримає таблички з надписами «Смерть Америці» або схожими побажаннями на адресу Ізраїлю та масонам.

В індексі свободи преси від організації «Репортери без кордонів» Іран посідає 164 місце серед 180 країн.

comments powered by Disqus