В Азербайджані в день виборів заблоковано сайти «Радіо Свобода» азербайджанською та англійською

abzas.net

Про це повідомило «Вільна Європа/Радіо Свобода».

Президент медіакорпорації Томас Кент (Thomas Kent) заявив, що заборона позбавляє азербайджанців свободи доступу до інформації,  порушує міжнародні зобов'язання уряду країни поважати роль вільної преси й перешкоджає місії медіа.

«Наша робота полягає в тому, щоб забезпечити незалежне висвітлення новин для народу Азербайджану – не в останню чергу у зв'язку з такими важливими подіями, як президентські вибори», – заявив він.

Медіа нагадало, що 6 квітня «Комітет захисту журналістів» заявив, що влада Азербайджану очистила політичний ландшафт «практично від усіх формальних шляхів висловлення інакомислення» напередодні виборів.

Заборона Azadliq Radiosu триває з травня 2017 року, коли суд у Баку на запит генерального прокурора заблокував цей сайт та інші проекти, як такі, що «становлять загрозу» національній безпеці Азербайджану та сприяють «насильству, ненависті або екстремізму, порушують приватне життя або являють собою наклеп».

Англомовний веб-сайт RFE/RL в країні періодично блокується, починаючи з січня цього року.

Незважаючи на закриття сайтів, азербайджанська служба «Радіо Свобода» продовжує інформувати населення через відеохостинги та соціальні мережі. У 2017 році відео, створені редакцією, отримали майже 90 мільйонів переглядів у YouTube і Facebook.

Нагадаємо, торік «Радіо Вільна Європа – Радіо Свобода» подало позов до Європейського суду з прав людини через звинувачення влади Азербайджану, які, за словами радіо, вже майже три роки перешкоджають його журналістській роботі в цій країні.

comments powered by Disqus