Джон Керрі назвав телеканал Russia Today «рупором пропаганди», редакція вимагає вибачень

Фото: gazeta.ru

Напередодні держсекретар США Джон Керрі сказав, що фінансований державою російський телеканал Russia Today «займається тим, що поширює фантазії президента Путіна стосовно українських подій», а також що «вся робота каналу зводиться до пропаганди, спотворення фактів та поширення чуток про Україну».

У відповідь на слова американського політика головний редактор RT Маргарита Сімоньян заявила про намір надіслати офіційний запит до Державного департаменту США із вимогою вибачитися та проханням вказати конкретні приклади, де їхній телеканал спотворив факти.

«Нам дуже шкода, що глава зовнішньополітичного відомства США настільки мало знає про ситуацію, яка насправді відбувається на Україні», - сказала Сімоньян.

У своєму Twitter’і вона також висловила здивування, що в такий складний для його батьківщини час, ДжонКеррі переймається їхнім телеканалом.

Удивительно, что госсекретарю Керри в это тяжелое и унизительное для его Родины время больше не о чем переживать, кроме нашего телеканала.

— Маргарита Симоньян (@M_Simonyan) April 25, 2014

Russia Today – державна російська міжнародна багатомовна телевізійна компанія. Її головний телеканал RT International веде цілодобовий інформаційний ефір англійською мовою.

comments powered by Disqus